Hybrid is here to stay!
Accor lanceert nieuw hybride vergaderconcept.
Hotelketen Accor lanceert ‘ALL CONNECT’, een nieuw hybride vergaderconcept, mogelijk gemaakt door Microsoft Teams. Het gaat om innovatief hybride evenementen-concept en moet naadloze fysieke en virtuele vergaderingen wereldwijd mogelijk maken.
Dit nieuwe concept stelt gasten over de hele wereld in staat zich aan te passen aan de nieuwe manieren van werken die naar verwachting een blijvende erfenis zullen zijn van de Covid-19-pandemie.
Tegenwoordig biedt 55% van de Accor-hotels met vergaderruimten hun klanten al hybride vergaderoplossingen. Het nieuwe All Connect-concept, gelanceerd in april 2021, zal ervoor zorgen dat Accor-hotels een verrijkte volledige ervaring kunnen bieden die de lat voor hybride vergaderervaring opnieuw legt. Het ambitieuze doel van Accor is om tegen 2022 100% van de hotels met vergaderruimte te laten voldoen aan de nieuwe norm voor hybride vergaderingen voor alle merken, van economy tot ultra-luxe wereldwijd.
Door de merken en servicecultuur van Accor te combineren met de krachtige vergader- en samenwerkingstechnologie van Teams, stelt dit nieuwe aanbod zakelijke klanten en vergaderplanners in staat fysieke vergaderingen in het hotel te combineren met virtuele interacties op meerdere locaties tegelijk. Vergaderingen vinden plaats op het Microsoft Teams-platform, waar deelnemers virtueel met elkaar in contact kunnen komen. In de vergaderruimten van Accor verbinden Microsoft Teams Rooms en Surface Hub 2S mensen ter plaatse met degenen die op afstand deelnemen met toonaangevende audio- en videoapparaatervaringen. Mensen kunnen gemakkelijk inhoud presenteren en virtuele deelnemers zien alsof ze zich in dezelfde ruimte bevinden. Met deze oplossing kunnen Accor-gasten en hun deelnemers aan de vergadering samenkomen via professionele, inclusieve vergaderervaringen, waar ze ook zijn.
Het concept zal zich voornamelijk richten op kleine bijeenkomsten (8 tot 50 fysieke deelnemers).
Bron: BusinessTraveller.nl