Met Strategic Meeting Management neemt u de uitgaven op gebied van meetings en events onder de loep. Deze uitgaven bedragen gemiddeld 25-40% van het totale reisbudget van een organisatie, echter ongeveer 70% van de bedrijven heeft geen inzicht in de totale uitgaven op dit vlak. Strategic Meeting Management omvat het krijgen van inzicht, realiseren en optimaliseren van meeting en events policies en richtlijnen om kosten- en tijdbesparingen te realiseren.
Het ontbreken van inzicht is met name te wijten aan de gefragmenteerde wijze waarop bedrijven hun meetings en events organiseren; vaak door verschillende afdelingen, business units en organisatielagen. Denk bijvoorbeeld aan de board- en managementmeetings, de trainingsbijeenkomsten, de sales incentives, de productlanceringen en andere relatie-evenementen.
De eerste stap met betrekking tot Strategic Meeting Management is het inventariseren van de omvang en kosten van uw meetings en events programma. Conference Line helpt u informatie te verzamelen, analyseren en te benchmarken (vergelijken) op het gebied van:
De tweede stap om de effectiviteit te verhogen is het krijgen van grip op uw meetings en events door consolidatie en reporting. Door alle meetings en events bij één organiserende partij neer te leggen, krijgt u met duidelijke managementinformatie inzicht in basisgegevens zoals aantallen, soort, kosten en besparingen.
Implementatie, besparingen & programma optimalisatie. Door uitgebreide rapportages en jarenlange kennis van processen kan Conference Line advies uitbrengen, meetings en events policy vormgeven, besparingen realiseren, programma’s optimaliseren en krijgt u controle over uw uitgaven.
Conference Line werkt mondiaal. Door onze intensieve samenwerking met lokale partners beschikt Conference Line over uitstekend netwerk “think global, act local”.Met Strategic Meeting Management neemt u de uitgaven op gebied van meetings en events onder de loep. Deze uitgaven bedragen gemiddeld 25-40% van het totale reisbudget van een organisatie, echter ongeveer 70% van de bedrijven heeft geen inzicht in de totale uitgaven op dit vlak. Strategic Meeting Management omvat het krijgen van inzicht, realiseren en optimaliseren van meeting en events policies en richtlijnen om kosten- en tijdbesparingen te realiseren.