Strategic Meeting Management

Met Strategic Meeting Management neemt u de uitgaven op gebied van meetings en events onder de loep. Deze uitgaven bedragen gemiddeld 25-40% van het totale reisbudget van een organisatie, echter ongeveer 70% van de bedrijven heeft geen inzicht in de totale uitgaven op dit vlak. Strategic Meeting Management omvat het krijgen van inzicht, realiseren en optimaliseren van meeting en events policies en richtlijnen om kosten- en tijdbesparingen te realiseren.

Inzicht

Het ontbreken van inzicht is met name te wijten aan de gefragmenteerde wijze waarop bedrijven hun meetings en events organiseren; vaak door verschillende afdelingen, business units en organisatielagen. Denk bijvoorbeeld aan de board- en managementmeetings, de trainingsbijeenkomsten, de sales incentives, de productlanceringen en andere relatie-evenementen.

De eerste stap met betrekking tot Strategic Meeting Management is het inventariseren van de omvang en kosten van uw meetings en events programma. Conference Line helpt u informatie te verzamelen, analyseren en te benchmarken (vergelijken) op het gebied van:

  • Wat voor soort meetings en events organiseert uw bedrijf?
  • Welke processen worden er gebruikt bij de organisatie van meetings en events?
  • Met welke leveranciers wordt er gewerkt?
  • Hoeveel geeft u uit aan meetings en events?
  • Consolidatie, reporting & control

De tweede stap om de effectiviteit te verhogen is het krijgen van grip op uw meetings en events door consolidatie en reporting. Door alle meetings en events bij één organiserende partij neer te leggen, krijgt u met duidelijke managementinformatie inzicht in basisgegevens zoals aantallen, soort, kosten en besparingen.

Implementatie, besparingen & programma optimalisatie. Door uitgebreide rapportages en jarenlange kennis van processen kan Conference Line advies uitbrengen, meetings en events policy vormgeven, besparingen realiseren, programma’s optimaliseren en krijgt u controle over uw uitgaven.

Wereldwijde Service

Conference Line werkt mondiaal. Door onze intensieve samenwerking met lokale partners beschikt Conference Line over uitstekend netwerk “think global, act local”.Met Strategic Meeting Management neemt u de uitgaven op gebied van meetings en events onder de loep. Deze uitgaven bedragen gemiddeld 25-40% van het totale reisbudget van een organisatie, echter ongeveer 70% van de bedrijven heeft geen inzicht in de totale uitgaven op dit vlak. Strategic Meeting Management omvat het krijgen van inzicht, realiseren en optimaliseren van meeting en events policies en richtlijnen om kosten- en tijdbesparingen te realiseren.

Conference Line – uw partner op het gebied van Strategic Meeting Management

  1. Besparingen: Bespaar tot gemiddeld 10 – 30% op uw uitgaven.
  2. Verhoogde productiviteit: Bespaar tijd en focus op uw core business, dan zorgt Conference Line voor uw vergaderingen, evenementen en zakelijke bijeenkomsten.
  3. Verhoogde inkoopkracht: Door de reserveringen van diverse opdrachtgevers te combineren kunnen schaalvoordelen en verhoogde inkoopkracht bij leveranciers worden gerealiseerd.
  4. Betere service: Als toonaangevende specialist haalt u met Conference Line de beste technologie, kennis en processen in huis
  5. Continue verbetering: Gerichte adviezen en aanbevelingen om uw meetings en events programma te verbeteren, jaar in jaar uit.
  6. Verbeterde zichtbaarheid en controle: Krijg controle en verhoog de zichtbaarheid van uw meetings en events programma, ook op het gebied van impact op uw bedrijfsresultaat en Return On Investment (ROI).